
16. mai inviterer vi til lovsangskveld i Salem.
Teamet vil lede an i lovsang, og vi kan vente oss fantastisk musikk og tilbedelse av en sann Gud. Dette er en kveld der vi fokuserer på lovsang og tilbedelse av Han som er verdig all ære!
Appell: Fredrik Ree
Hvorfor gjør vi dette?
1. Fordi vi vil tilby kristenrussen et rusfritt og solid tilbud denne kvelden.
2. Fordi vi vil høre Guds ord og synge lovsanger sammen - på tvers av menigheter.
3. Fordi vi er glade i hverandre som søsken.
Ta med alle du kjenner og ta turen 16.mai kl 19:30.
Hjertelig velkommen til en festkveld i Salem!